مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-25پزشكي

ورود بیش از  160 هزار دُز واکسن کرونا به زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از 160 هزار دُز واکسن کرونا وارد استان زنجان شده و تاکنون بیش از 10 هزار دُز واکسن برکت دریافت شده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از 160 هزار دُز واکسن کرونا وارد استان زنجان شده و تاکنون بیش از 10 هزار دُز واکسن برکت دریافت شده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (3 مردادماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از ورود بیش از 160 هزار دُز واکسن کرونا به استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: اگر شرایط فراهم باشد آمادگی برای تزریق 20 هزار دُز واکسن روزانه در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال مردم استان زنجان برای تزریق بسیار خوب بوده ولی کافی نیست، افزود: گروه های پرخطر بالای 80 سال واکسینه شدند که 20 درصد باقی مانده علی رغم تماس و پیگیری متعدد هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند.

این مسئول با اشاره به نقش موثر رسانه ها، سمن ها و نهادهای خیریه برای ترغیب و تشویق مردم در راستای بالاتر بردن آگاهی در خصوص تزریق واکسن کرونا به گروه های پرخطر، تصریح کرد: اگر روند واکسیناسیون تسریع شود آرامش در جامعه بیشتر خواهد شد و ایمنی کلی در جامعه ایجاد می شود و مرگ و میرها در پیک های احتمالی بعدی کمتر اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از  160 هزار دُز واکسن کرونا به زنجان

ورود بیش از  160 هزار دُز واکسن کرونا به زنجان